Tuesday 23 February 2016

Bermulanya sebuah cerita


Riska Beauty Care
  Alhamdullilah, akhirnya siap juga buat blog untuk mulakan perniagaan. Berpusing juga kepala nak buat blog ni, susah betul. Satu persatu aku google, akhirnya wujudlah RISKA BEAUTY CARE. Hope dengan adanya blog ni segala urusan lebih mudah dan pantas. Saya budak baru belajar so if ada silap salah dalam segala urusan maafkan saya. Btw diharap anda mampu bersabar bila dalam urusan jual beli sebab saya ni hanyalah dropship sahaja. Segala stok barang memang saya tak pegang, saya hanya promote dan jual harga yang murah. If barang yang dapat tu pembekalnya jual murah mak murahlah saya jual begitu juga sebaliknya. Bagi barang preorder memang mengambil masa 14 hari untuk sampai jadi jika anda bukan seorang yang penyabar, jangan order. Again mention, JANGAN ORDER! Bukan apa saya tak boleh nak buat apa jika barang sampai lambat dan awak menunggu lama. Saya tak boleh puaskan hati semua orang, dah nampak preorder. Btw, apapun terima kasih sudi singgah dan membeli dengan saya. Setiap belian, In sha Allah akan ada free gift. Selamat membeli >_<


No comments:

Post a Comment